miercuri, 4 mai 2011

Acum doar niste amintiri....

            Imi amintesc de ultima zi in care am vazut`o pe Mitzy......
             




             Acum fix o luna.......Pe 04.04.2011.....Colega`mea nu a mai putut sa o tina pentru ca mai avea si ea o pisica cu care Mitzy se batea....Am dus`o la o femeie care sta la curte si care mai are inca cateva pisici...Stiu ca asteptam cam de juma` de ora in locul in care trebuia sa ma intalnesc cu colegamea....Stateam in masina si ma gandeam ca pot sa o mai vad inca o data pe Mitzy....Am iesit sa ma uit daca se vede colega`mea dar nu era nici urma de ea....Am intrat din nou in masina si asteptam...asteptam...asteptam si iar asteptam.
            Pana la urma a venit.
            Mi`a dat cusca si m`am uitat la Mitzy...era asa de speriata...se inghesuise intr`un colt al custii si nu prea se misca.Mi`a spus colega`mea ca nu a mancat nimic decat un pliculet cu mancare umeda si atat pentru ca era suparata....Vroiam sa o scot din cusca si sa plec cu ea acasa...lucru care era imposibil...A bagat`o in borbagaj si a plecat iar eu ma intorceam cu masina colega`mii spre casa....Se intamplase totu` asa repede...Abea am apucat sa o vad pe Mitzy..
            Sunt aproape sigura ca aia a fost cea mai urata zi din viata mea!..
            Dupaia nopti la rand am avut numai cosmaruri legate de Mitzy....Imi amintesc doar unul bine:

            "Eram cu o prietena si cu mama ei in masina si mergeam spre locul unde o dusese pe Mitzy.Cand ajunsesem era un camp mareee si o darapanatura de casa.Mitzy statea cu mai multe pisici pe o bara pe care se intind covoarele si...nu stiu...parca avea alta culoare....numai era alba cu putin portocaliu...avea alb doar pe gat si pe burta iar in rest era portocalie.Am chemat`o la mine si in timp ce mergea se balanganea.Si cand a ajuns la picioarele mele a cazut!Unu` de pe acolo mi`a zis ceva de genu` "S`a dus"...am luat`o in brate si am inceput sa plang...Dupaia toti au fugit de mine:|...s`au urcat in masina si au plecat...Am strigat sa ma astepte dar nu s`au oprit...Dupaia parca Mitzy nu mai era la mine in brate....pur si simplu disparuse...nu o mai gaseam !"
                        Dupaia m`am  trezit...... 

           Sper ca se simte bine acolo....de cand a dus`o nu mai stiu nimic de ea....
           Luna asta e ziua ei.Implineste 3 ani:(( si eu nu sunt cu ea:(.Sa ii uram "La Multi Ani!!!" .


 Astea sunt ultimele poze pe care i le`am facut:



    
 



4 comentarii:

  1. Mitzy:X si eu ii urez Laq multi ani!!ce poveste trista :(

    RăspundețiȘtergere
  2. :(( saraca mitzy:( ...La multi ani oricumm chiar dak nu e lng tne!!:(:(

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Daca mai afli ceva despre ea anuntane si pe noi!:(

    RăspundețiȘtergere